پَــ نَــ پَــ (30)

رفیقم پرویز پرستویی رو تو تلویزیون دیده میگه: "پرویز پرستوییه؟" میگم: "پـَـ نـَـ پـَـ مهران غفوریانه رژیم گرفته "

***************************

تو حیاط آتیش روشن کردم. داداشم میگه میخوای کباب بزنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم با سرخپوستای ونزوئلا تبادل اطلاعات سیاسی میکنم! ! ! !

***************************

پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن

***************************

به بابام میگم اتو مو رو بده میگه واسه سیخ سیخ کردن موهات می خوای؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ واسه اتو کردن لباسام میخواهم

***************************

رفتم بقالی یه دوغ ورداشتم رفتم که حساب کنم . می گم چنده؟ می گه چی دوغ؟ می گم پـَـ نـَـ پـَـ شماره شابک کتاب انسان و ایمان استاد مطهری!!!

***************************

بسته سیگارمو گرفته که از توش سیگار برداره...میگه اِ اِ اِ همین یه نَخه؟؟؟
پـَـ نـَـ پـَـ این یه دونه چشم گذاشته,بقیه رفتن قایم شدن!!!

***************************

یارو میره سردخونه میگه : بی زحمت جسد پدربزرگمو تحویل بدین.
میگن : میخوای خاکش کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام تا گارانتیش تموم نشده ببرم عوضش کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
mahsa یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

خیلی بی خودن

خواهش میکنم

توکا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://tooka72.blogfa.com

عااااااااااالیه....
منم تو فیس بوکــ فَن ش هستَم
موفق باشید

EliaS دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://monisoft.blogfa.com

eyvall,alie alie
bi khodam nistan chon shoma darin har ro0z mizariin in kheylii sakhte
khaste nabashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد