پَــ نَــ پَــ (17)

نیمه شعبان رفیقمو بعد ۱سال دیدم... میگه آه‌ه‌ه فلانی تویی؟
پـَـ نـَـ پـَـ  مهدیم دیدم بیشتر از این غیبت کنم مشروط میشم گفتم ظهور کنم
***************************

کارگره داره از طبقه اول آجر پرت میکنه طبقه ششم،رفیقم میگه اینها کارگرن؟!پـَـ نـَـ پـَـ  بازرسان بین المللی سازه های عمرانی هستن، دارن خوش دست بودن آجرها رو میسنجن !!

***************************

ماشن رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن. زنگ زده میگه پراید مال شماست؟!پـَـ نـَـ پـَـ  بی ام و بغلی مال منه! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه !!

***************************

به شیرنی فروشه میگم یک کیک می خوام روش بنویسین هپی برس دی . میگه تولده ؟! پـَـ نـَـ پـَـ  فردا امتحان تافل دارم اومدم تمرین کنم !!

***************************

مگس نشسته رو برنج به خواهرم میگم: مگـــس، میگه بکشمش؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ  زشته برنج خالی بخوره یکم خورشت بریز واسش !!

***************************

ساعت 7 صبح داییم به گوشیم زنگ زده برداشتم میگم: بــــــــله!؟ میگه اِ خواب بودی؟ پـَـ نـَـ پـَـ  سر صبحی صدامو شکل داریوش کردم حال کنی!

نظرات 3 + ارسال نظر
لیندا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

راستی یادم رفت من لینکت کردم تو هم بکن

لیندا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

نمیای داداش

هلما چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

عاااااااااااااااالی بووووووووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد