پَــ نَــ پَــ (7)

رفتم خونهء دوستم, داشت نهار میخورد, میگه بفرما نهار, میگم نه مرسی سیرم, میگه غذا خوردی؟ پـَـ نـَه پــَـ رفتم جلو آفتاب فتوسنتز کردم!

***************************

رفتم استخر ، یارو برگشته میگه : اومدی شنا کنی ؟!؟ میگم : پـَـ نـَه پــَـ اومدم برا مسابقات جت اسکی

***************************

بچه داییم به دنیا اومده .. همه خوشحال و اینا .. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟... پـَـ نـَه پــَـ میخایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه "نیو فولدر"

***************************

دوستم یه خانم باردار رو دیده،میگه حاملست؟پـَـ نـَه پــَـ ورم معده داره!

***************************

ساعت 3:30 شب زنگ زده، میگه: اونجا الان شبه؟ پـَـ نـَه پــَـ خورشید خانم زایمان داشته، امروز پشت کوه نرفته
بعد میگه: یعنی تو خواب بودی؟
پـَـ نـَه پــَـ غرق فکر بودم که واقعا چرا یوگی تا حالا مجرد مونده
بعد میپرسه: یعنی مزاحمت شدم؟
پـَـ نـَه پــَـ لطف کردی از فکر و خیال یوگی درم آوردی

***************************

می گه امتحانِ چی داری؟ میگم وصایا، می پرسه وصایای امام؟
پـَـ نـَه پــَـ وصایای الیزابت تیلور!

***************************

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش. دکتر می گه می خوای بینیتو کوچیک کنی؟پـَـ نـَه پــَـ اومدیم بکوبیمش، 3 طبقه بسازی!

***************************

چرخ ماشین پنچر شده با ۱۰۰۰ تا بدبختی رسیدم دم پنچرگیری یارو میگه چرخو باد کنم میگم پـَـ نـَه پــَـ این همه راه اومدم بزنی اون چرخم پنچر کنی.

***************************

به دوستم میگم مهسا داره میره ماه عسل، میگه با شوهرش؟؟؟میگم پـَـ نـَه پــَـ منتظره امتحانات تموم شه با تو بره.

نظرات 1 + ارسال نظر
mxu شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ق.ظ http://mxu.blogsky.com

سلام
سوال : "اینا رو خودت نوشتی ؟
اچه جواب این نباشه : "پــــ نه پــــ ، پسر همسایمون بیکار بود با هم نوشتیم "
-----------------------------------------
پی نویسه : موضوع خلاقانه ای برای یه وبلاگه . یه دو تا پست اینجوری تو یه بلاگ دیگه دیدم و زدم تو بلاگم ، موندم شما از ادست اونا ، یا اینکه اونا از دست شما !!!!
خوشحال میشم پاسخ سوال فلسفی منو بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد