پَــ نَــ پَــ (26)

رفتم واسه ثبت نام 1ساعت وایسادم.یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم..


دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن .میگه در خونه رو؟ پـَـ نـَـ پـَـ در یخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها خوابیدم.!!!


شیشه رفته تو دستم , دارم از درد جیغ و داد می کنم, به رفیقم میگم در بیار, میگه شیشه رو؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ ادای من و در بیار شاد شیم


مادر دانش آموزِ اومده مدرسه....معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین....میگه تو خونه؟.... پـَـ نـَـ پـَـ تو زمین های خاکی........اکثر قهرمانا از زمین های خاکی شروع کردن


روی تردمیل میدویدم ... اومده می گه می خوای لاغر بشی؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خوام ببینم چند اسب ِ بخار قدرت دارم! می تونم پوز ِ یوز پلنگو بزنم یا نه


سوار ماشین بودیم یه موتور با سرعت دویست تا از کنارمون عبور کرده، رفیقم داشت با موبایلش ور میرفت ندیدش، میگه:موتور بود؟
گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میگ میگ بود؟


به دوستم میگم دیروز یه ب ام و 750 دیدم. میگه مدلشه ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ سه رقم آخر پلاکشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد