پَــ نَــ پَــ (19)

زنگ زدم 110 میگم صدای اهنگ همسایمون بلنده
یارومیگه الان بلنده؟ میگم 
پـَـ نـَـ پـَـ پارسال بلند بود زنگ زدم خاطرشو زنده کنم!

***************************

قرمه سبزی آوردند رو میز می پرسه قرمه سبزیه؟! پـَـ نـَـ پـَـ کوکو سبزیه آبشو زیاد کردن کم نیاد

***************************

رفتم سوپر مارکت میگم یه نوشابه بزرگ بده ... میگه یعنی خانواده باشه ؟!

پـَـ نـَـ پـَـ مجردم بود اشکالی نداره ... فقط محجوب باشه ... اهل نماز و روزه
***************************

دوستم زنگ زده میگه چکار میکنی ؟ میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه . میگه مگه خرابه ؟

پـَـ نـَـ پـَـ آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش
***************************

عصرونه آوردم بخوره ... میپرسه عصرونست؟

پـَـ نـَـ پـَـ شبیه سازیه افطاره تا واسه ماه رمضون آماده بشی!
***************************

با اینتر ت دایال آپ ،فوتوشاپ CS5 رو دانلود کردم، وقتی می خوام اینستالش کنم بعد از 50 تا Next زدن می پرسه Are you sure ؟ پـَـ نـَـ پـَـ انگشتم داشت با لفت کلیک موس مهر ورزی (!) می کرد

***************************

از ماموریت برگشتم، همکارم میگه سفر کاری تشریف داشتین؟

پـَـ نـَـ پـَـ سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه!
***************************

نصفه شب یکی از بالا درمون پرید تو حیاط داداشم گفت علی دزده؟

پـَـ نـَـ پـَـ  "زوروِ" داره از دست گروهبان گارسیادر میره!!!!!
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ق.ظ

ای وول!

خیلی خفنگ بود

یک ماما با چکمه های سفید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ http://newmidwife.blogsky.com

خیلی عالی

سعید درودی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://themestudio.ir

خیلی قشنگه من که مشترک فیدتون شدم
موفق باشی

رضا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

آقا اینو بنویس!

کبوتر اولی:بقبقو کبوتر دومی:بقبقو کبوتر اولی:پــَ نه پــَ قوقولی قوقو

لیندا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

عالیه داداشی

امیر چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

evyal jigaeram hal omaaada

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد