پَــ نَــ پَــ (۴)

تا کمر رفتم تو موتور ماشینم که ببینم چه مرگشه ، رفیقم اومده میگه داری تعمیرش میکنی ؟ پَــ نَــ پَــ دارم با گِیج روغن درد و دل میکنم

***************************

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پَــ نَــ پَــ اومدیم بکوبیمش 3 طبقه بسازیم

***************************

کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده: آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
پَــ نَــ پَــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام

***************************

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می گه : اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پَــ نَــ پَــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس

***************************

کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم بابام میگه میری بنزین بزنی؟؟؟ پَــ نَــ پَــ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه

***************************

به مامانم میگم قوری کجاست ؟ میگه میخوای چای بخوری ؟پَــ نَــ پَــ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!! ـ

***************************

داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت. همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟ پَــ نَــ پَــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم

***************************

تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟
پَــ نَــ پَــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه

***************************

با رفیقم رفتیم پیک نیک بهش چاقو دادم در کنسروو باز کنه، می گه: با چاقو بازش کنم؟! پَــ نَــ پَــ راست کلیک کن روش اوپن ویت بزن با مدیا پلیر بازش کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد