پَــ نَــ پَــ (۱۶)

دزد اومده خونمون همه جا رو بهم ریخته ۲ تا فرشمونو برده. زنگ زدیم پلیس اومده میگه خونتون دزد اومده؟پَــ نَــ پَــ می خواستیم تغییر دکور بدیم گفتیم شما هم بیاین نظر بدین !

***************************

به دوستم میگم دیشب تو کرمان یه پسره بنزین ریخته سرش خودشو تو خیابون اتیش زده...
میگه سوخت؟!
پَــ نَــ پَــ یه جون گرفت رفت مرحله بعد !

***************************

به بابام میگم فک کنم این همسایه مون تریاکیه. میگه معتاده؟! پَــ نَــ پَــ بچه تریاکه،  از ۱۰ سالگی اومده تهران !

***************************

سیگار روشن دستمه دارم دودشو میدم بیرون ... اومده میگه فلانی سیگار میکشی؟پَــ نَــ پَــ دارم به بقیه سرخپوست ها علامت میدم که دو تا دلیجان داره میاد!

***************************

سر جلسه امتحان به جلوییم میگم سوال 3 رو بلدی؟! میگه آره می خوای!؟
میگم پَــ نَــ پَــ  نگرانت بودم میخواستم اگه ننوشتی بت بگم!!!

***************************

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن. میگه ۴۰ لیتر؟ پَــ نَــ پَــ ۴۰ تا قاشق چای خوری

***************************

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟ میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پَــ نَــ پَــ  چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد

***************************

رفتم کدو تنبل بخرم میگه میخوای بخوری ؟ پَــ نَــ پَــ  میخوام براش استاد خصوصی بگیرم زرنگ شه برم اسمشو عوض کنم

***************************

رفتم ساعت سازی به یارو میگم ساعتم کار نمیکنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟ میگم پَــ نَــ پَــ  باهاش صحبت کنید سر عقل بیاد بره سر کار !

***************************

شب ولنتاین یه کادو با روبان قرمز دادم به دوستم، میگه وای بخاطر ولنتاینه؟ میگم پَــ نَــ پَــ  بخاطر دستیابی ایران به انرژی هسته‌ایه !!!

***************************

رفتم فروشگاه ماشین یارو میپرسه اومدید ماشین بخرید؟ میگم پَــ نَــ پَــ  اومدم ببینم اگه ماشین کثیف دارید روش بنویسم لطفاً مرا بشویید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد